26 Eylül 2016 Pazartesi

Ecrinimin doğum günü

Meleğimmmm...

Güzel çocuk....
Güzel kız....
Güzel insan...
Dünyamın gözbebeği... 
Gözünden bir damla yaş akmasın diye bir saniye bile düşünmeden canımı feda edeceğim biricik kelebeğim...

Sen benim kıymetli dünyamın enn değerli hediyesi olduğunun farkındasın değil mi?

Sana sarılmayı ne kadar çok sevdiğimi... her sarıldığımda hücrelerimin hepsinin mutluluk dansı yaptığını... 
Doğum yapmadan "anne" olmanın nasıl bir duygu olduğunu tanımama vesile olan en güzel varlıklardan biri olduğunu...

Masumiyetini hiç yitirmeyeceğin çok hayırlı bir ömür diliyorum Rabbimden...

"Ayağın taşa değmesin" diyeceğim ama biliyorum değecek. Hayat bazen sana da olumsuz yanlarını gösterecek. 

İşte tam o sırada seni deliler gibi seven çatlak bir ailen olduğunu sakın unutma❗️😉 

Biz ne yapar eder seni güldürmenin bir yolunu buluruz.

...dileğim o ki sen kendini güldür❗️Her ağladığında o gözyaşının kıymetli bir amacı olduğunu hatırla. Her damlanın ardından daha güçlü bir gülümseme ile dünyaya selam ver. 

Sen ne kadar sağlam durursan hayat o kadar kolaylaşacak çünkü...

Genlerin sağlam senin meleğim 😉 Hayat dolu, güçlü bir anneannenin torunusun. 

Annemin kokusunu üzerinde taşıyan çiçeğim❗️

Seni çok seviyorum. 
İyi ki geldin... iyi ki Rabbim seni bize nasip etti... iyi ki bana hala "Mittap" diyorsun ☺️ Sakın bana Mehtap deme... yeryüzündeki 7 milyardan seni ayrıştıran en sevdiğim yanın bu çünkü 😘

Biriciğim... canım... herşeyim... 

Yaşanacak en güzel kelimeleri tek tek yudumlaman dileğiyle mutlu yıllar...

Rabbime emanet ol.... 

Beni de hep sev tamam mııııı 😂💖❤️💖❤️💖❤️💖❤️💖❤️💖❤️💖❤️

1 yorum: